Kur es pazudu?...

03:16

Un atkal, pašai negribot, sanāca sameloties par blogošanas regularitāti. Tam ir vairāki iemesli.
Pirmais un galvenais - māsas dators nelasīja manu fotoaparāta karti un rakstīt sausus tekstiņus man nebija lielas vēlēšanās. Otrkārt - ak man` dieniņ`!  - es pilnīgi un totāli ienīstu portatīvos datorus un viņu vadāmību, un rīkošanos ar tiem - ieraksts par "Maltīti" tapa 2 stundu laikā! Protams paralēli risinot sarunas utt. - un tomēr - Zaubes mežiņā tāda miniatskaitīte man aizņemtu labi ja 20 minūtes!...
Treškārt - Latvijas svētku virpulis! Tas mani ierāva sevī un laika atskaite pagaisa kaut kur starp "Starojošo Rīgu" un salūta krāšņajām puķēm...
Ceturtkārt - tieši pēc Latvijas jubilejas seko manējā. Jā, 19.11. ir mana dzimšanas diena un vakar to atzīmēju ar draugiem, bet rīt to atzīmēšu ar radiem. Man allaž sanāk ciemiņus sadalīt porcijās :D - kaut kā tā iegājies!

Tā nu riskējot kļūt par meli jūsu acīs, par bezatbildīgu blogeri un pārējām sliktpersonām :DDDD, atļāvos visas šīs dienas pārgremot Rīgas iespaidus, padalīties ar tiem saviem draugiem un domās sagatavot puslīdz secīgu, koncentrētu atstāstu par to, ko pamanīju savā ceļā.

Un, lai arī redzētā ir gana, tomēr fotoaparātu vairumā vietu izvilkt neiedomājos... Tāpēc tiešām tikai par galveno.

1. Satikos ar žurnālisti no žurnāla "Una"! Kaut kad jaungadā būs sievišķīgs raksts par meiteni Laini no Piebalgas, kas mitinās Zaubes mežiņā :D Bet tas, tātad, nākamgad.

2. Iespēju robežās paķemmēju mazās humpalbodītes centrā, bet biju aizkūlusies arī līdz "Maskačkas" vairumbāzēm - par to pastāstīšu drusku sīkāk vēlāk.

3. Māsa mani izvadāja pa pāris interesantām vietiņām un lika man aizdomāties...

4. Ātri vien pienāca 18.11., mana ģimene atbrauca man pakaļ un mēs visi devāmies ielās naksnīgajā Rīgā, lai baudītu - saviļnojuma asarām acīs riešoties - krāšņo salūtu!


Turpmākajos rakstos pastāstīšu drusku smalkāk  par 2. un 3. punktu!  
Lai jaukas brīvdienas!

You Might Also Like

11 comments

  1. Nu, redzi kā, Laine- es jau sāku satraukties, kas noticis ar Mammas Rokām... liku parelelles ar veselību, drēgno laiku , nejaukajiem komentāriem iepriekš- mana melanholiķa-kinestētiķa daba kārtīgi padarbojās...Ar atgriešanos! Nepacietīgi gaidu tālākos darbus...

    AtbildētDzēst
  2. mīļš sveiciens dzimšanas dienā :)

    AtbildētDzēst
  3. No sirds apsveicu pagājušajā Dzimšanas dienā! Lai piepildās viss par ko sapņo!

    AtbildētDzēst
  4. Sirsnīgi sveicieni dzimšanas dienā arī no manis! Lai radošā iedvesma tevi nepamet nekad!

    AtbildētDzēst
  5. Daudz laimes un neizsīkstoša dzīvesprieka Tev Dzimšanas dienā!!
    Domāju, ka tikai es asevišķi dalu radus un draugus jubilejās, izrādās nē)))
    Prieks, ka esi atgriezusies!

    AtbildētDzēst
  6. Sveicieni ar vienu gadu dzīvesgudrības vairāk!

    AtbildētDzēst
  7. Sveiciens pagājušajā dzimšanas dienā!Tev ir bijusi skaista svētku sajūta. Es to pazīstu, jo esmu dzimusi vienu dienu ātrāk(tie pāris gadiņi pirms neskaitās).Sveicieni no Skorpionu zīmes māsas!

    AtbildētDzēst
  8. Paldies, meitenes!

    Jā, dzimšanas diena man šogad liek lidināties metru virs zemes un kļūt drusku vieglprātīgai! Plus tās publikācijas un intervijas... Visu laiku gaidu, kad piezemēšos ar abām kājām pie realitātes , lai atkal varētu ritmiski strādāt! :D

    AtbildētDzēst
  9. Apsveicieni jubīlī!
    Gaidu rakstiņu par 2 punktu. Sevišķi sīki, lūdzu, par Maskačkas iespējām;)

    AtbildētDzēst
  10. Sirsnīgi sveicieni dzimšanas dienā! Lai katra diena sākas ar prieku par jaunām idejām un nebeidzamām iespējām!

    AtbildētDzēst
  11. Mīļš sveiciens dzimumdienā! Lai arī šis gads ir rosīgs, radošs un auglīgs :) Vēlējos arī izteikt uzslavu par Tavu gramatiski pareizo un smuko rakstību! Tiešām - bauda lasīt!!!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!