Dāvana mammai. Kaklarota.

20:21

Ilgu laiku domāju, ko lai pasāk ar salūzušajiem sudraba gredzeniem, pārīti pazaudējušajiem sudraba auskariem un pārtrūkušām šī paša cēlmetāla ķēdītēm. Laukā nemetu, krāju. Tas vienkārši ir manā dabā - ticēt, ka kaut kad jau nu noteikti noderēs!
Un, ziniet, man liekas, ka šis brīdis ir klāt! Esmu izlēmusi, ko vēlos redzēt pagatavotu no manām vecajām sudrablietām! Kā dāvanu sev vai savai mammai!

 Paskatieties uz šīm ārkārtīgi mīļajām un sentimentālajām kaklarotām, ko gatavo
 Cinnamon sticks


Pamielojiet acis un sirdis un gūstiet ideju vecmāmiņas apdāvināšanai, pieminot visus mazbērnus
The Vintage Pearl



Vai var būt vēl maigākas un viennozīmīgākas mammu rotas kā šīs
Joy Made Jewelry


Nav obligāti jāpasūta kāda no šīm rotām no Aizokeānijas.Uzmeklējiet tuvāko rotu meistaru, juvelieri vai gravētāju un uz Māmiņdienu kļūstiet par vienu jauku rotu bagātāk! Vai arī apdāvinātiet savu mammu un vecmāmiņas!

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!