Gaidīsim Mātes dienu kopā!

00:56

Šo nedēļu nolēmu veltīt mammām un visam ar to saistītajam. Un ne tāpēc, ka tā dara Dana un Disney , kooperējoties savos blogos ar saukli  "Celebrate mom", bet tāpēc, ka pēdējā laikā sāku atkal sevi apzināties kā atsevišķu, no bērniem neatkarīgu organismu, kuram, kā izrādās, ir arī savas vēlmes un vajadzības ;)

Taču tā esmu cita ES - ne tā, kas bija pirms Niklāva un Emīlijas, bet tāda, kura nu lepni var teikt : "Es esmu mamma. Māte saviem bērniem!" Un Mātes dienā arī man ir svētki!

Nedēļu es sākšu ar stāstu par sievieti, bez kuras nebūtu manis, manu bērnu un jūs tagad nelasītu šo blogu! Šī sieviete ir mana mamma!



Mēs savai mammai esam trīs bērni. Veseli trīs! Laikam tāpēc nebīstos ne nieka un gribu visus četrus!
Un nevaru iedomāties sev pašaizliedzīgāku, sirdstīrāku, draudzīgāku mammu, kā man ir manējā!
Tieši viņa ir tā, kas manuprāt, izveidoja mani par tādu mammu, kāda esmu tagad, jo vēl tagad spilgti atceros, kā bērnībā kopā ar mammu gājām barot putniņus, lasījām herbārijus un līmējām speciālās kladēs, kopā cepām "vāverītes un riekstiņus" un vafeles vafeļu pannā teju katru dienu.
Mana mamma šobrīd nebūt nav rokdarbniece, taču toreiz - manā bērnībā -  viņa šūdināja galdautus un salvetītes un padarīja svētku reizes citu no citas atšķirīgas!
Viņa rīkoja mums bērnu ballītes, kuras atmiņu apcirkņos vēl tagad ir daudz skaidrākas, kā simtiem citu ballīšu vēlāk. Mūsu bērnu ballītēs mēs ciemiņiem rādījām leļļu teātri ar pirkstiņlellēm, bija gan laimes aka, gan citas bērnu sirdis pacilājošas rotaļas! Un tas viss vienistabas dzīvoklītī! Mammu, tu biji tāāāds malacis!
Paldies tev, mam, par ieguldīto darbu un jaukajām atmiņām visam mūžam!


Un tagad, nedaudz citādāka, tu esi jauka vecmāmiņa maniem mazajiem! Zinu, ka tu būsi viņu labākā draudzene!


Kad būsi brīva, uzskaiposim, mam?



You Might Also Like

2 comments

  1. Aga. Nevis gandriiz, bet raudaaju aizkustinaajuma asaras. Lepojos ar muusu mammu un tik pat ljoti lepojos ar tevi kaa mammu! Juus esat "the best of the best"! :)

    AtbildētDzēst
  2. nenormāli mīļi :) pat asaras sariesās lasot.
    katram tādu mammu! ;)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!