Īpaši gatavota dāvana.

11:38

 Ne reizi vien šeit blogā esmu pieminējusi šūdināto ēdamlietu komplektus, ko gatavoju bērniem no 3 gadu vecuma. Tieši šajā vecumā bērni sāk intensīvāk spēlēt atdarināšanas rotaļas un iespēja, ka šūdinātā desiņa, saldējums, augļi, u.c. tiešām tiks izmantoti rotaļai, nevis drusku apčubināti un nomesti kaktā, ir daudz lielāka nekā ja šādus produktus piedāvātu rotaļām, piemēram, divdadniekam. To es saku no pieredzes.

Un tātad - manai mazajai māsīcai Zanītei, kura ir tikai mēnesi vecāka par manu dēlu, šonedēļ paliks 3 gadiņi! Un mana māsa, kura ir mazās Zanītes krustmāte (ak, Dievs, tikai tikko apjēdzu, ka mana māsa ir savas māsīcas krustmāte!!! jocīgi...) palūdza mani uzšūdināt Zancim uz jubileju šādu ēdamlietu komplektu .

Tā kā nesen aizrāvos ar tekstila krāsām, nolēmu, ka dāvanu personalizēšu tieši šajā tehnikā.
Uz kartona uzzīmēju trafaretu - burtiņus. Ar skalpeli izgriezu. Saglabājot "a" un "e" burtam vidiņus.
Uzliku trafaretu uz vēlamā auduma un, stipri piespiežot vietu, kuru tobrīd krāsoju, aizpildīju ar krāsu visus burtiņus.


Un tālākais jau ir domas lidojums. Šoreiz izvēlējos vārdiņu izgriezt un izmantot kā uz somiņas uzšūtu kabatiņu. Iedomājos, ka ļoti smuki burtiem izskatītos ar mulinē izšūtas maliņas vai kā citādi savienotas šīs divas tehnikas (auduma krāsošana + izšūšana) . Bet tam man nav laika, tādēļ iepriekšējais teikums bija tikai jūsu iedvesmošanai!

Un te gala rezultāts:


Somiņa, kurā ir gan brokastis, gan launags, gan našķis, gan lieta, kuru labāk neēst!

You Might Also Like

4 comments

  1. Mmm, gardi gan! (tas manai trīsgadniecei tpo teiciens) :)

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti inčīgi, man tā bilde ar olu un desiņu uzdzina patīkamu smaidu sejā!!!

    AtbildētDzēst
  3. Aga. Veel viens skaists roku darbs by Laine. Paldies!

    AtbildētDzēst
  4. Interesants ir viss, bet piekrītu eniine-man arī gribējās smaidīt par vēršaci:)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!