Vēl viens kubs! Šoreiz bērniem no 3gadu vecuma!

12:15

Skatos, ka attīstošie kubi sākuši parādīties ne tikai manā blogā! Tāds prieks, ka smeļaties iedvesmu!

Tūdaļ prezentēšu jums manu jauno kubu sēriju 3-4 gadniekiem! Šis kubs ir ne tikai perfekta, visu bērnudārzniekam nepieciešamo ģērbšanās iemaņu attīstoša rotaļlieta, bet arī izcils recycled idejas paraugs!

Un tātad:

 Pogas
Štrumbantes
Bikšu priekša
Divu veidu jostas
Apkaklīte ar kniedītēm
Šņorītes

Tik daudz lietu, ko mazajiem pirmsskolniekiem apgūt un pilnveidot!

You Might Also Like

4 comments

  1. man patīk audumi un krāsas! vienmēr koši un priecīgi!

    AtbildētDzēst
  2. Es ne tadu kubu, bet gramatinju auduma sashuvu, kad lielaaka, nu ja gandriz 5gadniece bija maza. Bet tad man nebij tik daudz saprata, kada vecumaa tada kniedeshana, pogashana, ravejsledzu vilkshana u.c butu svariga bernam un galvenais - interesanta:D To gramatinju velak saka lietot, kad pienaca laiks:D Bet shvu ar rokam. Skatos, ka kuba forma ar butu interesanti bijis(shuvu ka gramatu, jo bernam patika vis darit plaknee), ja nenoslikoshu - kadu dienu sabildeshu un ielikshu savaa blogaa;) Ideja pilnigi identiska - shnoreshana, kniedeshana, pogashana, ravejsledzejs, spradzes un man vel bija mezgli. Tos benrs vel tagad cina savos 5 gados - pamegjini. Mezgli - vienkarshakie, saimnieciba noderigie:D

    AtbildētDzēst
  3. Piekrītu par mezgliem, turklāt mezgls kā elements ir iekļauts arī šjaā kubā - tur, kur jāver šņorīte, beigās ir jāsasien pušķītis - tātad bez mezgla neiztikt ;)
    Bet ideju protams ir 100 un viena - žēl ka šim kubam bija tikai 6 šķautnes:D Tādā ziņā grāmata laikam tiešām ir izdevīgāka radošajiem lidojumiem!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!