30 000 apmeklējumu!

14:56

Vēl tikai ap Jāņiem rakstīju par to, ka manā blogā tīši vai netīši ieskatījušies veselas 20 000 reizes!

Tagad, kad kopš tā mirkļa pagājuši vien 2 mēneši, man tas gods un lepnums ieraudzīt, ka nu jau "Mammas roku" apmeklējumu skaits sasniedzis 30 000! 

Gribēju tikai pateikt milzīgu paldies par jūsu uzticību, par komentāriem - arī tiem, kuri sākotnēji varbūt nemaz nav draudzīgi - galvenais lai veidojas saikne starp mani un maniem lasītājiem. Tur jau ir tā blogošanas lielākā vērtība!

Paldies par jūsu vēstulēm uz manu e-pastu, par vēstulēm draugiem.lv - par daudzajiem labajiem vārdiem un komplimentiem, ko tajās saņemu ik dienas! Paldies par to, ka sakāt, ka jūs iedvesmoju - tas man liek būt labākam cilvēkam ik dienas!

Tas viss nozīmē, ka esmu uz pareizā ceļa!

Un visām tām māmiņām, kas audzina mazos un rokdarbojas gribu vēlreiz un vēlreiz atgādināt:

Nav jābūt izcilai šuvējai, lai saviem bērniem radītu fantastiskas rotaļlietas un mīļas, neatkārtojamas drēbītes!

Un nav jābūt datorspeciālistei, lai rakstītu blogu un lepotos ar paveikto, sak`, redziet, arī es to varu!!! 

Jā, blogošana var būt laikietilpīgs pasākums, kamēr piešaujās, bet blogošanas lielākie plusi ir iespēja komunicēt ar sabiedrību, būt notikumu virpulī, veidot jaunas iepazīšanās, kas bieši vien, atrodoties mājās ar bērniņu, ir diezgan grūti! Blogošana ir kā vitamīni pašapziņai ! Turklāt blogs ir ērts bezmaksas veids, kā darīt zināmu par jūsu rokdarbiem plašākai publikai un iespējamajiem interesentiem!

Tāpēc no sirds aicinu arī jūs rakstīt savus blogus un kopīgi veidot Latvijas rokdarbu blogu pasauli!

Lai pietiek laika, izturības un radošu ideju!




Laine, Mammas rokas

You Might Also Like

5 comments

  1. Apsveicu ļotāki! Ne mirkli nešaubies, ka tavs blogs ir tūkstošiem apmeklējumu vērts! Aga

    AtbildētDzēst
  2. Apsveicu arī es! Es te ganos katru dienu. ;)

    AtbildētDzēst
  3. Apsveicu arī es! Un tieši es esmu viena no tām māmiņām rokdarbniecēm, kas sākusi blogot, iedvesmojoties no Tava, Laine, bloga! Tieši tā tapa www.aijaslietas.blogspot.com Paldies un tā turpini! :)

    AtbildētDzēst
  4. Tiešām apsveicu! Lai arī neesmu māmiņa, bet skolas vecuma meitene, arī es ravas radošās lietas atspobuļoju savā(iedvesmojoties no Mammas rokām)blogā. Tā tik turpināt!

    AtbildētDzēst
  5. Arī es te regulāri ielūkojos, priecājos ne tikai par taviem darbiem, bet caur taviem sekotājiem atrodu arī blogus, kuros arī ir daudz interesantu un skaistu lietu!!

    Ak, jā - un arī mans blogs ir tapis, iedvesmojoties no mammasrokām:)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!