Kubs mazajai Ancei!

16:27

Mani kubi ir kļuvuši populāri. Tas nu ir fakts! No malu malām piesakās gribātāji un man atliek vien iedarbināt fantāziju un katru brīvo minūti!

Nesen atpakaļ tapa kubs mazajai Ancei!

Ances dārzs.


Ances dārzā zied puķe, kuru var lipināt no abām pusēm


Ances akmensdārzā zied arī puķe, kuras lapas un zieds ir tieši tik lieliski, lai tajos visu laiku gribētos ieslidināt mazos pirksteļus!


Paēnā Ances dārzā dzīvo Spāre un citi sīki kukainīši, kas slidinās pa lentītēm!


Par kukainīšiem runājot - Ances dārzā mitinās Tauriņš ar vareni raibiem un čaukstošiem spārniem !



Naktīs Ances dārzu uzrauga un pogām līdzīgās mušiņas ķersta Pūcīte!


Ances dārzā ir daudz putnu, viens no tiem - kautrīgais Rozulis dzīvo kokā gluži kā kabatā! Un pa slepenajām durvīm Rozulis naktīs iet ciemos pie pūcītes!


Ances dārzā ir līdz šim vēl citos kubos neredzēta ēka - putnu būris Strīpiņam! Nesauciet viņu par pingvīnu - viņš tad allaž dikti apvainojas ;)


Nu mazajai Ancei ir darba pilnas rokas - uzraudzīt un uzkopt tik vērienīgu dārzu nav joka lieta! :)

Drīzumā pastāstīšu jums arī par Adriana ceļojumu džungļos un Valtera rudeni!

You Might Also Like

7 comments

  1. Kolosāls kubiņš!!!

    AtbildētDzēst
  2. kā vienmēr fantastisks :)
    Strīpiņš un Rozulis noteiktu jūtas labi šajā dārzā...

    AtbildētDzēst
  3. Es par rotaļu kubiem parasti esmu mēreni sajūsmināta, sak': ok, forša mantiņa. Bet šis... šis nu reiz ir fan-tas-tisks!

    AtbildētDzēst
  4. Tu Esi vienkārši ģeniāla!!!! Skatos un lasu par katru jauno kubu un brīnos par Tavu izdomu katrā ielikt kaut ko jaunu, pavisam neredzētu, un to visu vēl ar sirdssiltumu piepildīt....
    :*

    AtbildētDzēst
  5. Jup, shis ir forsh. Kubs ripinas no vienas istabas uz otru, kopaa ar rapotaju...

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!