Audumi .

01:35

Man jau bija aizdomas, ka rudens pienāks pēkšņi un ka vasaru vajadzēs kaut kādā veidā iekonservēt. Kaut vai agoniski sapērkoties dzīvespriecīgus audumus!


Biju drusku nepatīkami pārsteigta, ka "Mežrozē" pacēlušās cenas vienkrāsainajiem audumiem, bet laimīga, ka ieguvu tumšpelēk/puķaina impregnēta auduma atgriezumus par 0,74 LVL/m!
 P.S. Ja iedvesmosieties doties uz Mežrozi, nedariet to pirmdienās, jo tad veikala otrais stāvs (kur pārdod audumus) ir slēgts!!!
Un atkal jau ieguvu savā īpašumā zviedru uzņēmumam ražotus audumus (tie abi ar puķēm)!


Un ietrāpījos arī Abakhanā, kur man par lielu pārsteigumu vēl bija palikuši pamatīgi krājumi audumam, ko tik ļoti, ļoti vēlējos! Sākumā, trakodama priekā par lielo izvēli, paķēru 4 pamatīgus blāķus dekoratīvā auduma, bet, uzlikusi uz svariem un domās piemetusi gala summu, nomierinājos, ieelpoju, izelpoju un pamazām sāku analizēt, kas man vajadzīgs un kas ne. Un, ja tagad man to vajadzētu izdarīt vēlreiz, tad laikam būtu pirkusi tikai to bērnu audumu un puķaino ne. Nevis tāpēc, ka tas būtu neglīts, bet man īsti nav tāda vajadzīgā projekta šim audumam un tāpēc tas iegūla kaudzē "Kaut kad noteikti vajadzēs!", kur viņu jau gaidīja viņa brālēni un māsīcas...


Un vēl. Cenšos rakstīt katru dienu, bet marinējot, šujot un gatavojoties vienam notikumam, par kuru pastāstīšu nākam otrdien, esmu tā iegrimusi darbos, ka godīgi, brīžiem nezinu, ne kurš datums, ne kas par dienu! Turklāt, ja rakstu blogu pēc tam, kad visi darbi apdarīti, tātad līdz 2:00 naktī, nereti nespēju normāli un kvalitatīvi funkcionēt nākamajā dienā, tāpēc piedodiet, ja kādu dienu ierastā blogmaltīte "Mammas rokās" iztrūkst vai novēlojas!

You Might Also Like

6 comments

  1. Visu saprotam un visu piedodam! :) Aga

    AtbildētDzēst
  2. Hohō, skatos, mums ļoti līdzīga gaume uz audumiem :) Šodien plānoju pirmo reizi doties ceļojumā uz Mežrozi. Prātīgi esmu ieplānojusi konkrētu budžetu un ceru pārāk neaizrauties ;)
    Veiksmi darbos!

    AtbildētDzēst
  3. Hmmm, vislabāk jau vienkārši paņem līdzi konkrētu summu un ne kapeikas vairāk! Ja makā būs kaut viens lieks lats ārpus plānotā - to noteikti atstāsi Mežrozē!:D

    AtbildētDzēst
  4. es no tā puķainā auduma uzšūt krēsliem, kas Tev virtuvē padibeņus/spilventiņus:))))..es te vados pēc savām izjūtām:) pēdējā laikā koka mēbeles spiež dibena kaulus:D

    AtbildētDzēst
  5. Un vēl brīnos, kur laiks blogam!!!!KUR???
    LAIKAM es no tiem kam miegs būtiskāks:)

    AtbildētDzēst
  6. O, laba, laba doma!!! Par tiem padibeņiem! Vienīgais, ka gaiši, bet tas jau sīkums... Paldies!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!