Pikniks oāzē.

00:32

Šī bija brīnišķīga diena!

Visādā ziņā! Iepriecinošs ir fakts, ka līdz pusdienlaikam man izdevās sagatavot 10 burciņas "Latgales salātu" ziemai!Taču galvenais šīs dienas prieks bija




pagalmā sarīkotais pikniks!



Nē, šodien mēs nebijām Zaubes mežiņā. Mēs bijām kaut kur pie Vidusjūras vai varbūt Indijā. Mēs iespējams bijām tuksneša oāzē līdzīgi kā beduīni, bet mēs  noteikti nebijām Zaubes mežiņā :)!

Es izstiepu no darbistabas audumus, lakatus, nocēlu no plauktiem puķes un iznesu ārā krāsainākos spilvenus, lai uzburtu mūsu pagalmā vēl ko nebijušu un pārsteigtu savus mazos! 

Jutos viņiem drusku parādā. Pēdējā laikā viņi ir tik patstāvīgi un tik labi spēlējas paši savā nodabā, ka mans radošais gars attiecībā uz darbošanos kopā ar bērniem bija drusku iesnaudies.

Taisīju tos Latgales salātus un prātoju, kāpēc manī ir tāds kā emocionāls diskomforts vai nemiers un nonācu tieši pie tāda secinājuma/jautājuma - kad bija pēdējā diena, kuru no rīta līdz vakaram veltīju bērniem? Varētu jau teikt, ka tādas ir visas dienas pēdējos 3,5 gadus, bet patiesībā tas pirmais entuziasms, ar kādu metos iekšā māmiņu būšanās, kad piedzima Niklāvs jau labu laiku ir noplacis! Tagad daudz laika aizņem šūšana un citas "svarīgas" lietas, mājas solis, blogs. Bērni aizvien vairāk spēlējas paši - un tas ir ļoti labi, taču gribu lai viņu atmiņās paliek neparasta, piedzīvojumiem un interesantiem notikumiem bagāta bērnība! 


Tāpēc šodien mums bija krāšņs pikniks!



Sākumā māšele gulēja, tētis strādāja un pikniku baudījām mēs ar Niklāvu divatā. Mazais džentelmenis baroja mani ar sieru (kamēr pats ēda desu - galanti, ja? :)) un pat iemanījās mani nofotografēt, kad biju izlaidusi fotoaparātu no rokām.


Vēl daži saucienu : "Mākoņi, mākoņi!" pavadīti mazā fotogrāfa kadri...


Kā nu ne, šodien tiešām bija dievīgs laiks un skaisti mākoņi! Nu varbūt ne paši īpašākie kādi redzēti, bet balti un pūkaini - īsti piknika mākoņi!


Uz pikniku īsu brītiņu atskrēja arī tētis - ir jauki, ja tētis strādā turpat, kur dzīvo, vaine? :)


Un tad modās Čika un sajūsminājās par bungalo pagalma vidū!


Uz ēšanu EmSī nav jāmudina un, gluži tā it kā šādi būtu piknikojusi katru dienu, mazā ķērās pie lietas - pie Piknika!


Šī bija jauka diena un es esmu laimīga, ka to piedzīvoju!
Esmu laimīga, ka atliku malā visus darbus.



Jo mums ar bērniem bija Indija, Vidusjūra un oāze!...




You Might Also Like

13 comments

  1. Malacis!Salāti ziemai ir laba lieta, bet pikniks bērniem noteikti "garšoja" labāk!

    AtbildētDzēst
  2. Tik tiešām audumi radījuši Austrumu noskaņu!

    AtbildētDzēst
  3. ..un audumu-lakatu nostiprināšanas knifiņi? vienkārši sasienot mezglos - un turas? super!;)) atceros, kad bija tas nesen-māmiņas entuziasms, gribēju sašūt telteni uz stabiņiem, kaut kur PadLatvSievietes pielikumos no 20.gs. 80. gadiem bija... bet tur bija jāšūn :)

    AtbildētDzēst
  4. Ak, Visvarenais! Cik skaisti! Ļoti gribētu tur pabūt, kopā ar jums pa-piknikot! Aga

    AtbildētDzēst
  5. nē, nē, Dzintr`, es izmantoju gan mezglus, gan mazās gumijiņas, gan knaģus! Citādi brīžiem vējiņš plundījās ne pa jokam.

    Kaud kad atpakaļ man bija doma taisīt viņiem tādu tentu un zārdiem, ko ik pa laikam izlikt pagalmā. Šet piemērs:

    http://www.raspberrykids.com/kids-decor/furniture/lucy-and-michael-play-tent-cabot.html

    ai, zini, šito rakstot ienāca prātā, ka varētu atkal uztaisīt internetā atrasto apkopojošo ideju rakstu par šo tēmu!

    AtbildētDzēst
  6. Fantastiski, man arī tā vajadzēs ar savējiem.

    AtbildētDzēst
  7. Diāna! Preicīgi bijām mēs visi, goda vārds! Tiešām bija tāda sajūta, ka mājās būtu svētki un ka mēs vispār nebūtu mājās! Un tas viss pateicoties pavisam vienkāršai lupatu teltij, ko var sameistarot pārdesmit minūtēs! Nāks bērni lielāki, tad pat var attiecīgi pieģērbties austrumu stilā un vispār būs tematiskais tusiņš!
    Piedevām šodien, kad ārā līst, esmu tik priecīga, ka vakar visu dienu zvilnējām zālītē!

    AtbildētDzēst
  8. Lieliska ideja, tiešām var tikai priecāties par tik labu ierosmi bērnu iepriecināšanai. Visspilgtāk jūsu atpūtas noskaņu, manuprāt, ataino bilde, kur tavs dēls, ērti atlaidies, skatās grāmatu!

    AtbildētDzēst
  9. Jā, plūmīt, un vēl tā, kur viņš kā tāds austrumu vecis uz viena elkoņa atlaidies spilvenos!

    AtbildētDzēst
  10. Kada tema!!! Galvenais, ka mes pat vardinju nebijam par sho parmijushas, vai ne(vismaz es neatceros). Kad domaju, ka svinet meitas dzimeni, jo karstums nenormals, bet enas ta isti nav apkart - izdomaju, ka varetu uztaisit tadas budinjas, kas berniba mes ar masu taisijam. Tik pat lidzigi, ka tev bildes:D Mes teishi tapat bernibaa darijam, mamma atljava. Pashai nebij laika palidzet, lidzdarboties, bet mes njemamies uz pilnu klapi.
    Rita pusee vel man ir viena vietaa ena, tad mazos vedu laukaa, lai tiek saules stari nnosaciti paenaa. D vitamins tak jauznjem arii, nevar slepties visu laiku zem cepures. Bet saulee iziet nevar. Pareja laika lielakie ik pa laikam tadas lakatu/segu majas taisa katru reizi citaa vietaa. Un katru reizi ar dazadiem materuialiem:D
    Man mazajai vispar patik visadi lakati, plivinashana. Bet es vacu nost pec tam uzreiz , jo citadak izbalo segas, lakati u.c Es ebayaa sapirku lietotus japanju zidus un ka reiz paka pastaa jau atnakusi - rit ieshu pakalj un taisos sashut palielu - hm , ka lai saka - pledu, segu?:D tadu, ko iekart ka jumtu un sienas:)Zidu tapec, ka plans, viegls uh krasains dikti. Bet shogad vairs nebij doma likt, driz vasara cauri, man tas nakamgadam - shogad gribeju izlikt, izpetit damaa, kur tadu uzlikt, lai nav jajauc nost koki, bet var nonjemt tikai audumu:)

    AtbildētDzēst
  11. Tev bumbuljainais spilvens ir superigs.
    Un Niklavs atlaidies veinkarshi super:D

    Uztaisi vinjiem tuneli no audumiem - vismaz maniem baigi patika.Otrs , ja ir atzveltnes kresli - var uztaisit labirintu. Kad bij araa karsts, bet berni gribeja araa, shitaa vinjus centos enaa nodarbinat:D Labirintu var ara no kocinjiem, ja mezs tuvumaa, tad var uztaisit. Man pashai tadi no laukiem savesti katram dzives gadijumam - pukjem , paprikai stutes, tomatiem un gala beigas - ari bernu rotaljam:D
    Chikai gan jau tunelis patiktu;)

    AtbildētDzēst
  12. Nu man laikam nenāktos tik ļoti čakarēties :D, jo mums ir tāds IKEA tunelis tieši šim nolūkam, bet nu protams, var jau prieka pēc viskaut ko gatavot! :D
    Un tunelis mums der arī lietainajās dienās un uz terases - galvenais neizmantot pārāk bieži! Ja izvelku reizi mēnesī, tad abi spiedz no sajūsmas!
    P.S., ja vari, atbildi uz vēstuli draugos!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!