Atkal ierindā!

00:52

Gurķi, kabači, ciemiņi, vēl viens attīstošais kubs, auduma grāmatiņa, Cēsu Humpaltūre, pasākuma vadīšana, jaunas tikšanās, bēbītes Annikas jubileja un atkal marinādes - tāda bija mana nedēļas nogale  līdz pat šai stundai...



Un vēl! Nekad nebija nācies savākt tik daudz izejmateriālu rokdarbiem vienā dienā! Pirmdiena bija ienesīgākā diena manā mūžā! Sev nevajadzīgus PSRS laika audumus, vecas  (jeb kā tagad saka - vintage) kleitas man iešķiņķoja vecmāmiņa.
Maišeli ar mīkstajām rotaļlietām pārveidošanai man uzdāvināja viena no manām jaukām paziņām Veronika!
Un necerēti tiku pie 2 maisiem PSRS laika audumu bērnu ballītē, kuru mēs ar EmSī apmeklējām vakar vakarā Suntažos!

Kaut kāda sakritību un izdošanās diena!

Un vēl,vēl!!!! Šodien uzrakstīja viena feina mana bloga sekotāja Linda, kas arī bija nolēmusi atdot man 2 maisus ar audumiem, turklāt sakritības pēc Kundziņš tieši bija Rīgā, tāpēc nu jau audumu maisi atkļuvuši līdz Zaubes mežiņam!
Un vēl viena mīļa radiniece pat gatava ciemos atbraukt, lai atbrīvotos no jaukām, bet sev vairs nevajadzīgām košām drēbēm un audumiem!

Vai tā ir kāda mēness fāze? :DDDDD

Vai varbūt beidzot mana blogošana un mana radošā darbība uzņēmusi tādus apgriezienus un aptvērusi tik lielu cilvēku loku, ka viss notiek pats no sevis?

Lai vai kā  - Paldies, Paldies, Paldies visiem dāsnajiem ļaudīm!


_____________________________________________________________________________________________

Bet nu pamazām par visu lēnāk... :D

Atcerieties, teicu, ka ir vien notikums, par kuru pastāstīšu otrdien. Tas tālab, ka es tik sen neko tādu nebiju darījusi un man nebija ne jausmas, kā viss iegrozīsies, bet nu, kad pasākums jau aiz muguras, varu jums pastāstīt : man bija tas godpilnais uzdevums vadīt ikgadējo festivālu "Satiksimies Piebalgā", kas notika Alauksta ezera krastā.


Teikšu godīgi - man tā bija liela uzdrošināšanās, jo pēdējo reizi darīju ko līdzīgu 2006. gadā (vadīju šo pašu pasākumu Jaunpiebalgā). Skolas laikā gan bieži nācās izpausties publikas priekšā dažādos veidos -  gan kolektīvos, gan solo, gan kā pasākumu vadītājai, bet kopš bērnu piedzimšanas sabiedriskās aktivitātes biju nolikusi otrajā plānā. Un nu man bija iespēja atkal tajā visā ienirt!


Bija jautri! Jaunu iespaidu nu pietiks visam rudenim! Iepazinos ar daudziem jauniem mūziķiem un uzzināju, ka Jaunpiebalgas vidusskolā, kur manā laikā galvenā ārpusskolas skatuviskā aktivitāte bija tikai dejas, tagad pastāv gan instrumentāls jauniešu ansamblis, gan Latvijas mērogā atzīts t.s. mucu ansamblis jeb perkusionisti, kas bungo pa mucām!
Lielisks atklājums manām ausīm bija gan "Oranžās Brīvdienas", gan apvienība no Madonas puses "The Kutus"! Vienvārdsakot - bērni bija mājās pie omes, man aizkulisēs piebiedrojās māsa un pasākums izvērtās foršs un ilga līdz 5:00 rītā, tāpēc vēl 2 dienas pēc tam organisms īsti nevarēja ieiet sliedēs! ;)

Un pirmdien jau jauni darbi - bēbīšu tusiņs Suntažos! Mazajai Annikai palika gadiņš!


Un šodien atkal mājās un ikdienas ritmā, vagās vākt pupas un gurķus un sasodītos kabačus! Nākamgad nekādā gadījumā man nebūs vairāk kā 4 kabaču stādi!;D
Niklāvs, starp citu, bez jokiem ir ļoti uzcītīgs un pacietīgs palīgs! Viņš pedantiski plūca pupas nost no kātiem un kārtoja grozā...


kamēr māsa te īgņojās, te pavirši svaidīja pupas atpakaļ no groza tīrumā, katru ieprovējot ar zobiem gluži kā zelta dālderi :D!


Viņai vispār pilnmēnesī garastāvoklis nav no labākajiem! Un laikam jau tā ir visiem, jo šodien mūsmājās kopā saplīsa 9 trauki!!! Nekad vēl man pasterizējot burkas nebija veselas 4 saplīsušas!!! Bet tas uz laimi, tā teikt!
Kad abi palīgi piekusa, sākās klusa pasēdēšana "džungļos" (tā Niklāvs nodēvēja kabaču lakstus). Izrādās, ka tā bija arī "kukū" spēle, tāpēc bildi, kur abi smaidīgi skatītos man pretīm no kabaču lapām, iegūt neizdevās! ;) Kukū!




Šī nedēļa man ļoti darbiem pieblīvēta. Blogu joprojām rakstīšu naktīs, tāpēc jaunumus varēsiet ieraudzīt rītos! Arlabunakti!

You Might Also Like

9 comments

  1. jaatzist ar nepacietibu gaidu jaunu zinu saja bloga, nezinu kapec- bet aizrauj.Pasai nav ne bernu, ne darza, ne es radosi darbojos, bet patik palasit, ielukoties, kas jauns saj puse!
    Veiksi darza darbos :) un gaidu jaunas zinas.
    p.s. man ar bus jaaizbrauc vienreiz uz tam Cesu bodem :)

    AtbildētDzēst
  2. Ziemas krājumu burciņas ar auduma cepurītēm pirmajā bildē izskatās vnk FANTASTISKI! (Un ļoti, ļoti iedvesmojoši.) :)

    AtbildētDzēst
  3. Zeel, ka nepalieliijies ar gaidaamo pasaakumu Alauksta estraadee. Tevis deel vien buutu aizgaajusi, a taa nogurums peec salidojuma Vecpiebalgaa dariija savu un miega maate mani taa kaartiigi jau sveicinaaja ;)

    AtbildētDzēst
  4. man ar man ar gribas tos audumus:D:D:D

    AtbildētDzēst
  5. es ar visu laiku gribu paprasīt kurš ir tas veikals cēsīs, kur var dažādas drēbes pa 0,50Ls nopirkt? it kā orientējos tajās cēsu bodēs, bet tādu nu nevaru iedomāties... varbūt, ja sanāk laiks :) var uztaisīt apkopojumu par tiem cēsu veikaliņiem - kā viņi saucas un kur atrodas? :) es būtu ļooooti pateicīga :)

    AtbildētDzēst
  6. Nu, re! Bet es biju nobijusies par to, kā viss sanāks un dikti noņēmusies vēl gatavojot kubus un citus pasūtījumus un man kaut kā likās, ja tur viss būs šķērsām, tad nevienam neko nemaz nestāstīšu, tikai drusku pieminēšu! Nākamgad - ja vien pasākums atkal tiks rīkots, noteikti došu ziņu laicīgi!

    Par audumiem runājot!!!!! Šodien saņēmu audumus no Lindas! Mana diena ir izdevusies tāpēc vien!!!!! Kad tu, Linda, teici 2 maisi, tu tiešām nejokoji!!! Un nu man ir tiiiiiik daudz superīgu audumu! P Šorīt pakoju ārā maisus un brīžiem spiedzu no sajūsmas! Jutos kā Ziemassvētkos!

    AtbildētDzēst
  7. Tas veikals ir tas, kurš otrā stāvā blakus frizētavai. Pretīm Uguntiņai gandrīz. Tur vienā telpā viss par 0,50 LVL. Starp citu šoreiz bija viss par 0,25 LVL - akcija kaut kāda! Nevaru sagaidīt, kad sāksies rudens sezona un tur atkal varēs nopirkt melnos vīriešu mēteļus!

    AtbildētDzēst
  8. Laine, tu taču rakstīji, ka rudenī sāksies tava šūšanas sezona, tā nu audumi atnāca pie tevis, lai tu varētu šūt...

    AtbildētDzēst
  9. O, jā! Un ar uzviju! Patiesībā jau šuju visu vasaru tāpat, tikai ne tik intensīvi, kā pavasarī! Taču, jā, septembris atkal ir rokdarbošanās pļaujas laiks! Knapi spēju ar visu tikt galā! :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!