Rotaļu kubs rudenīgās noskaņās!

00:08

Šis raksts laika ziņā sakrīt ar tavējo, Elīn, bet piedod, tas nav tīšām :D Gribēju rakstīt jau pirmdien, bet visu laiku uzradās kas cits par ko pastāstīt!

Pēdējais raksts par kubiem izrādījās neparedzēti, nu teiksim, ilgas diskusijas rosinošs... :)

 Bet ziniet, tas neapstādina manus darbus un domu lidojumu! Un arī pieprasījumu pēc "Mammas roku" kubiem tas nemazina!

Tāpēc man tas gods un lepnums jums atrādīt darbiņu, kas tapis lai iepriecinātu mazu puisīti vārdā Alens! 


 Kubu pabeidzu vēlā pēcpusdienā tāpēc bilžu kvalitāte nav labākā.
Taču, neņemot tādu sīkumu vērā, dosimies kopīgā eksursijā pa Alena lauku sētu:

1) Grāmatiņa ar dārzeņu attēliem!




2) Ruksītis ar riktīgu cūkēdienu silē!


3) Ķiršu koks, kura pakājē mitinās slieka!
4) Saulīte, kas apspīd Alena lauku mājiņu!


5) Alena vistu kūts ar varākām laktām, kur vistiņām nosnausties un oliņām, kas pa tām ripo!


6)Un visbeidzot ķerra, kurā salikt augļus un dārzeņus ražas novākšanas laikā!


Tagad Alenam darba pilnas rokas! Drīzumā iepazīstināšu jūs arī ar zivju kubu, ko uzmeistaroju 2,5 gadus vecajam Gustavam,



bet tikmēr neaizmirstiet, ka jau septembrī "Mammas rokas" atsāks oficiālo darba sezonu, tāpēc, ja esiet nolēmuši pārsteigt savus,draugu vai radu bērnus ar interesantām, oriģinālām, rokām darinātām rotaļlietām, laicīgi dodiet ziņu man uz e-pastu!

You Might Also Like

4 comments

  1. Nemaz neņemu ļaunā, bet gluži otrādi - priecājos par tavu rosību! Kubs ir atkal baigi foršais!!!

    AtbildētDzēst
  2. Elīn, vakar no skapja izvilkām tavas adītās/tamborētās sarkanās zeķītes, jo rīts bija padevies drēgns!!!! Tās joprojām der kā uzlietas un izskatās tiiiik stilīgi! Nevarēju vien nopriecāties!!! Meita sākumā domāja, ka esam uzvilkušas zābakus un grasījās skriet laukā - un man radās doma, ka ja vien tu varētu izdomāt veidu, kā pievienot zeķītēm zoli - tu varētu interesantu biznesu uzsākt, jo piemēram tml. populārās UGG man šķiet ļoti feinas.

    http://uggbootmall.net/ugg-boots-mall-classic-cardy-dusty-5819dusty-rose-p-24.html

    Bet tavējām vēl ir tās superīgās puķītes!!!

    AtbildētDzēst
  3. jūtos laimīga, ka esmu palaidusi garām "ilgo diskusiju par kubiem". ieskatos te iedvesmas paķeršanai un omas uzlabošanai kopš nesena laika regulāri (ko var pamanīt;), jūtu pat nožēlu, ka bez tāda kuba varam jau iztikt, un reizē pozitīvu izbrīnu par to, ko visu var dabūt gatavu ar nopietnu attieksmi. un Tava gaume/gaumīgums allaž pārsteidz tikpat, cik fantazija. nu, ko negatīvu par to vispār var pateikt???
    (vispār jau man arī relat.tuvā perspektīvā dāvināšanai tādu vajadzētu, varbūt. strādāt 3 dimensijās, turklāt 6 plaknēs ar 8 pielikumiem pati neesmu gatava;)) jāaatceras rakstīt e-pastu, lai uzzinu, vai varam to atļauties;)
    p.s. ilgi smaidīju par Tavu teikumu Puķu kuba sakarā "..kas tas glamūrs par zvēru" - ieraksts no jūnija beigām vai jūl.sākuma - un tad drīzi mēs aizbraucām ciemos, kur kaimiņos dzīvoja Glamūriņš... tā viņu arī sauc, šķirne likumsakarīgi skočterjers:))))

    AtbildētDzēst
  4. Dzintr`, sasmējos par to šarādi ar Glamūru un zvēru un Glamūriņu, kurš tiešām ir zvērs!!!!
    Ai, nu par to Anonīmo kritiķi... Nu nezinu... Varbūt esmu iedomīga, bet mani kaut kā tas neaizskāra... Nu jā, zigzags man pāris vietās nav perfekts, un tur jau tam dusmīgajam cilvēkam bija taisnība, bet atklāti? - tāpēc jau mana darbošanās ierāmēta nosaukumā "Mammas rokas" (mīļas, gādīgas, visu varošas, bet ne perfektas), nevis, piemēram, "Šuvējas rokas" ;D
    Un mērķis taču ir iedrošināt māmiņas un citus šūt! Radīt lietas sev, bērniem, pāršūt, pārveidot un priecāties, priecāties priecāties! Rakt dziļāk - zem zig zagiem un šķībām šuvēm - rakt līdz dvēselei! Tas ir galvenais! Un bērniem - viņiem vispār pilnīgi viena alga, kādas tās šuves! ;)
    Par lami nav izdots likums, kas paredz, ka blogot drīkst tikai profesionāli šuvēji un fotogrāfi, citādi man plāni klātos! :DDDDDD

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!