Kleitu odas noslēgums!

08:40

Neko neuzrakstīju vakar, jo ļāvu vaļu slinkumam! Es vakar ne tikai neveicu ierakstu blogā, bet arī nesamarinēju kabačus, neko neuzšuvu un vispār biju ārkārtīgi slinka. Fui, man žēl izšķendētās dienas, tāpēc šodien atkal apņemos laboties un darīt VISU un DAUDZ! Tā es jūtos drusku komfortablāk... emocionāli, vai?...

Bet varbūt, ka es biju pelnījusi brīvu pirmdienu, jo sestdienā, kas parasti skaitās brīvdiena, pie manis bija mīļi ciemiņi - mazā Zanīte ar mammu! Un ar viņām ir tā - ja būšu ko jaunu uzmeistarojusi Emīlijai, tad tieši to pašu vajadzēs arī Zanītei (vai drīzāk viņas mammītei :D).

Tā nu manu uzšūto kleitiņu skaitam pievienojās vēl divas:

"Kabatkleitiņa"



un "Dāmīšu kleitiņu"!


Līdz ar to oda kleitām noslēdzas! Un vēl, kā vienmēr, lūgums - ja esiet sadūšojušās uzšūt kādu no šīm ārkārtīgi viegli uzšujamajām kleitiņām, lūdzu nofotografējiet to un atsūtiet man uz e-pastu, lai varam lepoties ar saviem darbiem visas kopā!

You Might Also Like

3 comments

  1. Tu gan esi malacis!! Kleitiņas ir dievīgas!

    AtbildētDzēst
  2. skaista pelīte izcilās kleitās!!

    AtbildētDzēst
  3. Foršas Tev kleitiņas izdevušās. Un dūdai ļoti piestāv, un, izskatās, arī ļoti patīk Tavs veikums :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!