Nedēļa aizvadīta. Sākas nākošā.

09:58

Šonedēļ straujo vasaru atkal nomainīja straujais rudens.  No maisiem tika vilktas laukā drēbes, kas jau bija sapakotas nākamās ziemas cēlienam. Atkal cepures un šalles.... Brrrr... Riebas taisni...


Noskrējis arī Eurovision bums...
Jāteic, labi, ka mana mamma man uzzvanīja sestdien, lai pajautātu, pa kuru programmu iet Eirovīzija, citādi būtu palaidusi garām šo ikgadējo Eiropas dižkoncertu savas pilnīgās pārliecības dēļ, ka tas notiks svētdienā!!! Un jūs ar` labie... Kāpēc neizlabojāt manu kļūdu blogā? Vai varbūt jūs noticējāt man uz vārda, kad rakstīju, ka Eirovīzija ir SVĒTDIEN, un tagad sanāk, ka esmu jums sajaukusi galvu un jūs to palaidāt garām? Ui, tad gan piedodiet... Tiesa gan, kļūdu pēctam izlaboju, tāpēc arhīvos palikšu kā taisnību vien sakoša ! :)

Mūsu trauksmainākais aizgājušās nedēļas notikums laikam bija tas, ka Niklāvs netīšām trāpīja māsai ar akmeni pa vaigu. Mazās nabadzītes sejiņā parādījās asiņaina strīpiņa. Nācās lemt - braukt uz potenciālo šūšanu vai nē...  Kad noskrēja satraukums, nospriedām, ka sekas no narkozes, un pēctam diegu vilkšanas laukā būs trakākas kā no rētiņas, ja tāda izveidosies... pagaidām liekas, ka neliela rētiņa tomēr paliks...


Paralēli šiem kreņķiem tomēr sanāca aizsūtīt otru sūtījumu uz "Blēņu bodi" Ogrē. Tagad tur tirdzniecības centrā "Dauga" ogrēnieši var iepazīties ar Supervaroni un Balerīnu


Puķu piramīdu


Puikām vai tehniskām meitenēm paredzētu attīstošo kubu

Un protams bumbiņām un čūskulēniem, kas priecēs pašus mazākos


Novērtējot savu lielisko dzīvi un iespēju būt veseliem un audzināt veselus bērnus, kārtējo reizi devu savu artavu ( pateikšu atklāti, man nav ko slēpt - tie allaž ir 5 LVL - ne daudz, ne maz) Labestības dienas pasākuma ietvaros portālā Ziedot.lv
 Arī Kundziņš atbalstīja šo pasākumu Rīgā kādā no Rimi veikaliem, par ko  viņam dāvāja Labestības dienas uzlīmi, kas tagad lepni un mīļi rotā mūsu virtuves sienu.
Nē, es nevienu nemudināšu ziedot vai tml... Tam jānāk no sirds - vēlmei palīdzēt un justies noderīgam. Tas ir kaut kas no iekšienes, kas liek man mest naudu kastītēs lielveikalos, kaut kas, kas liek aizdomāties, kā es justos, ja es vai mani bērni būtu līdzīgā situācijā. Cik izmisuši ir šie cilvēki un cik labi viņi noteikti jūtas, kad uzzin, ka viņu problēma būs atrisināta, jo līdzekļi tam ir atradušies!
 


Un protams.... Paldies Mārtiņa mammai par manu mazo auklējumu, jo pateicoties tam, paspēju apsēt dārzu, izravēt savas divas milzu puķu dobes un izravēt no siltumnīcas metrīgās nātres un zirgskābenes, lai atbrīvotu vietu tomātu un gurķu stādiem, kurus plānoju iegādāties šonedēļ.

P.S. varbūt ir kādi ieteikumi iz dzīves - kā pareizāk darīt, ja pagāšgad mums siltumnīcas augiem sametās baigā lakstu puve? Ko darīt ar augsni pirms stādīšanas (mums nav svarīgi, ko vajadzēja darīt pagāšgad, jo tas jau palaists garām)?

You Might Also Like

3 comments

  1. Laine, domāju, ka mazā ir pārāk maza, lai paliktu rētas. Man, kad biju nedaudz lielāka par viņu, gandrīz visu ādu virs acs (starp aci un uzaci - ne plakstiņu) norāva suns. Tagad man ir mazītiņa rētiņa, kā atgādinājums par suņumīlestību, kad iebāžu seju spogulī, bet tā ikdienā nekas nav manāms. Bet pēc mammas stāstiem - tā esot bijusi asiņu jūra un domas par to, ka acs jau ir laukā. Toreiz man ar nešuva :)

    AtbildētDzēst
  2. Fū... Atklāti sakot, nomierināji... Jo meiteni rētas tomēr neizdaiļo... Tātad - viss labs, kas labi beidzas...:)

    AtbildētDzēst
  3. Manai meitai pēc dārziņa biedrenes naga rēta šad tad ir manāma, bet tas kaut kādā galvas griezienā vai gaismā. bet citādi nevajadzētu būt rētai, jo tava vēl ir mazāka nekā bija manējā.
    Par Eirovīziju. Tiešām pārbaudīju programmā, vai tad ir svētdien. Un secināju, ka Tu pārteicies/pārrakstījies.
    Un citīgi gan tu esi strādājusi!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!