Aiz kadra palikušie sīkšuvumi ikdienā.

02:14

Diendienā darbojoties, nereti sanāk šo to atstāt aiz kadra. Jo lietiņas top pēkšņi un neticamā ātrumā! Dažkārt tās uzsāk kalpošanu aizmirstot fotosesiju - un tad nereti jāgaida līdz pirmajai mazgāšanai. :D

Parasti "sīkšuvumi" ( ar šo īpašo vārdu esmu nolēmusi apzīmēt šujamdarbus, kas gan sava mēroga, gan laika ieguldījuma ziņā ir pagalam pieticīgi) top apmierinot pēkšņas vajadzības. 

Nu, piemēram, Čika bija pasākusi skraidīt pa māju ar attīstošo koka sieriņu (daudzas mammas zinās, kas tas tāds - izcaurumots koka sieriņš, kurā iestiprināts striķītis un ''adatiņa". Starp citu, Mārtiņa mamma teica, ka tā esot jau viņas bērnības rotaļlieta un šādā veidā mazie mācījušies pamatus sedlu šūšanai :)) Čika, tātad, skraidelēja ar šo sieriņu un sacījās, ka tas esot viņas sunītis. Nolēmu glābt bērnu un radīt īstu sunīti īpaši pastaigām! Klau, tagad rakstot iedomājos, ka es allaž tā daru - bērni kaut ko izdomā paši, darbinot fantāziju un es iejaucos ar savu vienu stereotipisko variantu!!! Nē, vairs nekad!!! Bet, nu, darbus jums vēl atrādīšu :D:D:D:D:D



Vēl viens pēkšņs gadījums: Niklāvs bija ticis pie šķērēm un uz nesen pirktā krekla izkniebis 5 mazus caurumiņus vidēji lielas picas rādiusā... Sasodīts! Mans (acīmredzot ne Niklāva) mīļākais krekliņš!!! Lai nu kā - šeit ļāvos savai pēdējā laika apsēstībai ar "Uū" dzīvniekiem un nu krekliņa priekšu rotā nedabīgi liela pūce. :D



Kādu dienu EmSī paziņoja, ka lellei esot auksti!!! Kā nu ne - vasaras kleitā! Steidzami tika radīts ziemai piemērotāks kleitas modelis!


Ja jau kleitas nu ir divas, tātad nepieciešams maisiņš leļļu drēbēm!!! ;D


Lūk šo gan -  ne man kāds prasīja, ne kādam tā īsti vajadzēja, bet i-neta sirojumu laikā uzdūros tam virsū kā dēlī atstātai naglai un kopš tā laika visu laiku nagi niezēja kādu strīpoto trikotāžas maiku par zebru parvērst :D!


Un te Aijas komentāra iedvesmots pirmais eksperiments ar hipijenģeli! Es maukšu uzreiz kā Diāna: kleita pa šauru, galvai un ķermenim nepareizas proporcijas un mati kā tikko pēc ķīmijas terapijas (krāsu gan noteica EmSī) un basas kājas vēl jāpadomā kā atveidot, bet uz pareizā ceļa esmu, man šķiet. :D:D:D


Bet patiesībā visvairāk aiz kadra paliek mūsu eglītes mantiņu komplekts, kurš nu jau sastāv no apmēram 25 vienībām. Mums parasti ir liela eglīte :) , tāpēc ornamentu vajadzētu dvreiz vairāk... Ja ne visas trīs... Tātad - katrs brīvais brītiņš tiek veltīts šai nodarbei!



Reiz kādā intervijā ar vienu LV uzņēmēju izlasīju jauku domugraudu: "Labākā atpūta ir darba maiņa!"
Kopš šī raksta atgādinu sev šo patiesību vismaz reizes 5 dienā! Un ticiet - tas darbojas!

You Might Also Like

12 comments

  1. jā, šo domu graudu jau man mēdza atkārtot mana Omamma.. tā ir tiesa! burvīgi, jauki darbiņi! Pūce un sunītis-mani favorīti!!

    AtbildētDzēst
  2. Jauki darbiņi un katrs veidots Tavā neatkārtojamā rokrakstā! Burvīgi!

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti skaisti!!! Tas sunītis mani savaldzināja. Tai bildītē, kur suņu barība, es domāju, ka viņš ir ar vēderu uz augšu un brīnījos, kur tad purniņš, bet nē, ģeniāli, pa grīdu velkams sunītis!
    Uz mantiņām es varu tikai žēli noskatīties, man nav krāsainu audumu, visi, ko esmu pirkusi, ir zili, pelēki, melni vai balti (tā iet, ka nav meitiņas), un eglīte izskatītos padrūmi. Bet nākamgad gan sākšu strādāt gan pie meitiņas, gan pie mantiņām.
    Viena mana paziņa teica, ka viņas meitiņa saskābusi, redzot, ka eglītē kar bumbas, jo viņai solīts, ka būs "mantiņas", un viņa tātad pieņēmusi, ka būs lāči, zaķi un tamlīzīgi. Bet Tavējos tāda vilšanās negaida. :D

    AtbildētDzēst
  4. Tu laikam nemaz neguli:D Niklāva pūce ir ļoooooti feina!!! Un eglītes mantiņas arī!!

    AtbildētDzēst
  5. Hipijenģelīts ir feinais, man arī tādu gribās...man līdzīgs sargā virtuves palodzi, bet tas ir rūpnieciskais "made in china"- jāsaņemās!
    Eglītes rotājumi ir īpaši skaisti, bet Diānas teiktais par mazo meitenīti-man trūkst vārdu! Tas ir tik bērnišķīgi patiesi...

    AtbildētDzēst
  6. Kārtējo reizi esmu izsmējusies un pateikusi savu neapzināti skaļi izlauzušos "aaawwwww...". Tik mīlīgi un Christmas spiritīgi!Un jā - miegam vajadzētu atvēlēt vairāk laika, mās'!;)

    AtbildētDzēst
  7. ...es bez komplimentiem uzreiz pie lietas - a kāpēc sunītim tas zirņu sainis blakus? Tas viņam vēderā???

    P.S. Un starp citu, tavs hipijenģelis ir 100% perfekts, īsts hipijs: lēkšķerainiem neķemmētiem matiem, kleita kāda nu bij, tādu uzstilpēja, basas kājas, jo tā tik pa pasauli var blandīties... u.t.t. Viss kārtībā!

    AtbildētDzēst
  8. Jā, aizmirsu paskaidrot, ka sākotnēji uzšuvu Duksi ar sintaponu iekšā un tad tas bija pārāk gaisīgs... Vajag zemējumu - tātad zirņu maišeli... Tā nu viņš tagad gaida manā darbistabā rindā uz operāciju, lai tiktu pie sava vēdera implanta! :D

    AtbildētDzēst
  9. :D ka Duksim nepasprūk kāds nesmukums, zirņi tomēr smaga barība
    Tikko iedomājos, kas notiks, kad Z-svētkos zirņi aptrūksies? Tad atkal nabaga Duksi operēs???

    AtbildētDzēst
  10. Nē, nē, varbūt tieši tālab Duksis vēl savu operāciju tikai gaida, ka Ziemssvētki tuvojas! :D:D:D

    Bet Tev, Inese, fantāzija, protams, uzdevuma augstumos!!! :D

    Rezumējot - lai dzīvniektiesību aizstāvji neklūp man krāgā - apsolos nopirkt Maximā lieku kg zirņu un Duksi svētkos mierā likt! :D

    AtbildētDzēst
  11. :D - nu vismaz viens dzīvniektiesību aktīvists ir pielabināts :)

    AtbildētDzēst
  12. Cepuri nost šitās fantāzijas priekšā.

    Man ir viens tehniskas dabas jautājums - kā jau iesācējai. (Šuju ar roku, jo šujmašīnu dabūšu tikai nākamgad) un nespēju saprast, kā tad var aizšūt, piemēram spilvenu, tā lai nav nesmukumi, un nepazūd forma.

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!