Ideju papildinājums dāvanu maisiņiem.

09:10

Jau solīju vēl vairākas maisiņu idejas! Nu gluži desmit jaunas, kā teicos, nebūs, bet tas, ka uzšuvu 10 maisiņus - tas gan fakts!
Pošos uz Rīgu un laika maz, tāpēc vairāk bilžu, mazāk teksta!
P.S. Vairums maisiņu vēl gaida, kad šodien no Depo atvedīšu iekšā veramos striķīšus. (Lai jūs nemulsina nepabeigtais izskats!)

Darbu parāde!


Šo maisiņu taisot, iedomājos par Inesi - to kas no "Pie Ineses"! :D Dikti tavā stilā, Ines`, man šķiet!
Un, jā, maisiņš nav gluži par Z-svētku tēmu, taču tieši to arī gribēju parādīt - uzmeistarot šādus maisiņus un padarīt svētku dāvanu īpašu un oriģinālu var jebkurā gada laikā!



Maisiņš ar Ziemassvētku zeķi! Tas uzšūts virsū kā kabata. 


Vēl viena eglīte - pērlīšu variācijas ir nebeidzamas! Man gandrīz labāk patīk šī ar mazajām pērlītēm kā iepriekšējā lieli pērļotā!


Meiteņu un puiku mājiņas.


 Visbeidzot - mans šīs ziemas mīļākais salikums: strīpoti-sarkani-zaļi-zilais teju multeniskais stiliņš! Ievērojiet, ka izmantojot acīm dažādas pogas (vienu ar diviem un otru ar 4 caurumiem) var panākt efektu, ka Pūcīte miedz ar aci! :D:D:D


Idejas dotas! Tagad jums atliek atkal čakli strādāt!

You Might Also Like

6 comments

  1. Superiigi maisinji...mani favoriiti ir Tavi miiljaakie salikumi :)

    AtbildētDzēst
  2. jā, jā, jā :) - man jau rozītes ieraugot, acis iemirdzējās (i tekstu vēl nepaspēju izlasīt) un vēl manā stiliņā noteikti ir cakainā meiteņu mājiņa :)))
    Smuki maisiņi - zem eglītes tie izskatīsies dievīgi :)

    AtbildētDzēst
  3. Pūces ir feinas! Man vispār patīk dažādas pūču variācijas rokdarbos...

    AtbildētDzēst
  4. Man patikās tās pūču acis,tiešām laba ideja! Skaisti maisiņi!

    AtbildētDzēst
  5. ei tiešām, man pūce piemiedza ar aci!!!!

    AtbildētDzēst
  6. Pūcītes sāk iepatikties arī man. Zinu motīvu, ko gribētu uzšūt...
    Kad izlasīju tavu pirmo ziņu par maisiņiem man ienāca prātā doma jeb "atausa", ka esmu mūsu "rajona galvaspilsētā" vienā humpalveikalā atstājusi jeb nenopirkusi kādu burvīgu audumiņu, kas pāc tavas idejas noteikti derētu dāvanu maisiņiem. Jo tobrīd man vajadzēja citu un enģelīši tur nekādi nederēja. Bet ko nu vairs...

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!