Tātad par negaidīto dāvanu...

00:52

Jau divas reizes ievadīju jūs rakstā par superīgo dāvanu , kuru pagājušajā nedeļā saņēmu no man pilnīgi sveša cilvēka!!!

"Rīgas nedēļas" laikā saņēmu ziņu e-pastā no Ievas:

"Nesen izlasīju interviju ar tevi žurnālā Mans Mazais. Vēlāk arī sameklēju tavu blogu internetā. Man pašai pieder neliels internetviekaliņš paper4you.lv"- teica Ieva - "Tā kā mājās man ir sakrājušies dažādi audumi (jauni, bet seni) kā teikt "no vecmāmiņas pūra lādes", tad labprāt gribētu tev tos nosūtīt, jo zinu, ka tu noteikti atradīsi tiem pielietojumu. Labprāt nosūtītu arī filca figūriņas, ja nu noder!!!" 

Es protams biju sajūsmā, ka Ieva iedomājusies par mani un sajūsma dubultojās dienā, kad saņēmu paciņu pastā!

Glītā kaudzītē, sakārtoti cits uz cita, atvērtajā bandrolē gulēja audumi - īstas retro pērles!!! Un blakus paciņa ar dažādu lielumu auduma un filca puķēm!!!




Mana mīlestība pret retro, sevišķi PSRS laiku lietām aug augumā ar katru dienu! Bet raibie un puķainie kokvilnas audumi ir mana lielākā kaislība!!! Klau, meitenes, atceros kādreiz manai vecmammai bija tādas kā grāmatas, kā katalogi ar visādiem to gadu ražojumiem, nu piemēram, Līvānu stikla produkcijas grāmata (sauksim tiešām to par katalogu) Varbūt kāda zin vai var padalīties, kur varētu ieraudzīt visus PSRS laikos ražotos audumu paraugus bildēs?... Nu ne jau visas Savienības bet tikai LV un mūsu kaimiņvalstu robežās?
Mani tāāāāāāāā interesētu tajā iedziļināties! Varētu pat teikt, ka tā ir mana jaunākā aizraušanās!

Nu kā gan tos audumus var nemīlēt! Paskatieties kaut vai uz šo - mans absolūtais paciņas favorīts:


Un pa vidu neskaitāmajām puķītēm, no kurām vairākas jau šonedēļ liktas lietā, bija iesprukusi arī milzu pārsla un eglīte, kuras pielietojumu jūs redzējāt šeit vakar!



Niklāvam ar Emīliju lielāko prieku, savukārt, sagādāja burbuļplēve! Nu ko gan tur liegties - arī es par to papriecājos :D:D:D:D !!!



Un stāsta morāle, meitenes (un zēni) ir tāda - ka, ja vien cilvēks kaut ko tiešām vēlas, tad viņš to iegūs! Nesen, kad Annas blogā izlasīju un nopriecājos par šo jauko internetbodīti paper4you.lv , pie sevis nospriedu, ka brīvbrīdī jāvelta laiks , lai iedziļinātos un kaut ko noderīgu jāpasūta! Nepaspēju vēl tikt līdz brīvbrīdim, kad Ieva mani uzrunāja pirmā! Tātad - vajag tikai vēlēties!!!PALDIES TEV, IEVA!!! PALDIES!!!


Un šeit manu favorītu izlase - paper4you.lv filca figūriņas kas iespējams uzrunās nevienu vien rokdarboties alkstošu Ziemassvētku rūķi!

You Might Also Like

5 comments

  1. cik labi, ka mums apkārt ir daudz jauku cilvēku! Kā gan citādi šī pasaule vēl spētu eksistēt...

    AtbildētDzēst
  2. Tieši vakar nodomāju, kā gan tev ar šķērēm izdevies izgriezt tik cakainu egli! Bet par tām domām, kas piepildās - tā tas ir! Un, jo vairāk rosies, jo vairāk domu piepildās, jo vairāk brīnumu notiek!!!

    AtbildētDzēst
  3. šādas negaidītas lietas dod iedvesmu rosīties ar dubultu jaudu! Es priecājos līdz ar tevi:)

    AtbildētDzēst
  4. Tieši tā - liek rosīties ar dubultu jaudu! Vakar uzšuvu vēl veselus 10 dāvanu maišeļus!!!
    Un vairākos izmantoju jaunos audumiņus! Hippp hipp urā!

    AtbildētDzēst
  5. Tiešām pasaule pilna ar labiem cilvēkiem! :)))
    Steidzu aplūkot minēto mājas lapu! :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!