Ķecerīgie enģelīši.

11:27

Joprojām nevaļīga, joprojām skrienoša, tomēr šis tas jums jāparāda.

Laikā, kad apkārt valda baltpūkainas noskaņas, sirdīs ielīst teju kristāltīra skaidrība, un katra diena tuvāk Ziemassvētkiem aizvien svētsvinīgāka, laikam ir gana riskanti atrādīt jūsu nomaidzinātajām acīm manus centienus būt asprātīgai, gatavojot enģeļu komplektu puisim apmēram manā vecumā.

Un tomēr es riskēšu! Iespējams, ka arī jūsu draugu vai paziņu lokā ir kāds piemērots  kandidāts tieši šādam - enģeļu komplektam:



 Mīļi enģelīši ar raksturiņiem!

Lai rock`nrollīgi jauka jums šī diena!

You Might Also Like

8 comments

  1. :)) Asprātīgi! Mans favorīts ir tas ar lidotāja brillēm!

    AtbildētDzēst
  2. Mans arī :D Un kad Tev tādas idejas rodas? Šūšanas procesa laikā? Varbūt naktī nosapņo vai mokies ar bezmiegu, kamēr ideja nav dzimusi?

    AtbildētDzēst
  3. Nope! Atliek vien padomāt par to cilvēku, kam gatavoju konkrēto lietu un idejas skrien pretīm pašas!
    P.S. Naktīs man ir saldākais miegs un gandrīz nekad nesapņoju par rokdarbiem :D:D:D

    AtbildētDzēst
  4. :)))) bet tas ar to miera simbolu uzkrūtīm!!! :D Hipijs, vai? Foršie, Laine!

    AtbildētDzēst
  5. Aija! nupat man dzima jauna ideja komplektam! Paldies par iedvesmu!

    AtbildētDzēst
  6. Lūdzu! gaidu ar napacietību rezultātu! :) :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!