Zaķīšu pirtiņa DVD

14:04

Viens ātrais ierakstiņš pirms došanās ceļā uz Rīg`, jo lieta gandrīz steidzama sanāk :)

Lai arī lielais vairums no jums pārzina Torrentus, Šmorrentus utml., es līdz šīm lietām neesmu aizbūrusies, tāpēc atradu legālu vietu, kur iegādāties DVD ar latviešu multenēm!



No vairākām izskatītajām vietām paliku pie Xnet.lv, kur šobrīd ir akcijas cenas gan DVD, gan piegādei! Veikalnieki sola piegādi bez maksas!!!

Tāpēc, ja kādam Ziemssvētkos gribās iepriecināt mazos ar latvju multfilmām - uz priekšu! Jo, kā vēsta uzraksti ar sarkanajiem burtiem: "Akcija spēkā līdz 31.12.2010." Un, ja pareizi atceros, tad bezmaksas piegāde līdz 20.12.2010.!!!
Baigi jau reklamēt negribās, jo tagad, kad esmu veikusi pasūtījumu, jāgaida, kā notiks izpilde - par to noteikti atskaitīšos blogā.

P.S. Es saviem mazurķiem pasūtīju Avārijas brigādes Zelta izlasi 1.daļu un Muzikālo multfilmu DVD



________________________________________________________________________________

Papildināts 10.01.2011.

Šodien, kad saņēmu e-pastā aicinājumu ielikt atsauksmi par produktu un pakalpojumu X-net mājaslapā, nolēmu, ka jāuztaisa rezumējums arī šeit, jo tas nudien ir noderīgi - zināt, kā tad galu galā man veicās ar šo multeņu iegādi!

Īsi un konkrēti: kolosāls serviss, esmu vairāk kā pamieriāta!

Kā jau minēju - pasūtīju DVD akcijas laikā, kad piedevām solīja piegādi bez maksas.
Man uz e-pastu atnāca pasūtījuma apstiprināums, pēc pāris minūtēm arī apstiprinājums, ka prece ir noliktavā un tad apstiprinājums, ka tā jau sagatvota sutīšanai!
Paralēli visam man vēl piezvanīja X-net pārstāve un pārliecinājās, vai tiešām esmu veikusi pasūtījumu un apstiprināja, ka DVD tiešām jau iesaiņoti sūtīšanai un piegāde tiešām ir bez maksas!
Man par lielu pārsteigumu paciņa bija manā pasta nodaļā jau pēc pāris dienām un mani mazie tiešām uz Ziemassvētkiem saņēma savas multenītes!


You Might Also Like

8 comments

  1. mans puika Avārijas brigādi nesaprata, viņš kaut kā noskatījās bez entuziasma, atšķirībā no mums - pieaugušajiem, mums tur viss liekas smieklīgs :)
    Skaties, ka arī tev nesanāk multene priekš vecākiem...

    AtbildētDzēst
  2. Vecākiem arī vajag bērnu sajūtas:)

    AtbildētDzēst
  3. forša ideja. es ar šajos Ziemassvētkos uz filmām, mūziku un grāmatām.

    AtbildētDzēst
  4. Nu atklāti sakot - man ar bērnībā tā brigāde ne visai, bet tas drīzāk ier ieguldījums bērnu un ģimenes videotēkā - mums jāaudzina bērnos mīlestība pret latvisko - t.sk. multenēm! Tāda mana nostāja un tāpēc nerimšos, kamēr viss latviešu snimācijas zelta fonda ar laiku nebūs manā mājā!!! :D Pieļauju, ka ne visas filmiņas spēšu nopirkt, tāpēc centīšos barterēties ar kādu, kam iegādāti citi līdzīgi DVD vai meklēšu citus veidus kā tikt pie multenītēm - galvenais rādītājs : laba kvalitāte!!!

    AtbildētDzēst
  5. Man no Daukas sērijas viens disks bija brāķis - uz DVD aparāta nerādīja, tik uz datora. Bet vai nu pēc tam iesi un nesīsi atpakaļ un meklēsi taisnību. Tad gan bija žēl, ka par lielu naudu nevari saņemt kvalitāti.

    AtbildētDzēst
  6. Nu redzēsim! APkalpošanas kvalitāte līdz dotajam mirklim mani apmierina - man piezvanīja un pat e-pastā apstiprināja sūtījumu un nu solās, ka ar bezmaksas piegādi jau rīt vai parīt būs klāt! Ja tā - tad atliks vien novērtēt produkta kvalitāti! :)

    AtbildētDzēst
  7. pasūtīju zaķīšu pirtiņu,bet diemžēl bija jau izbeigusies-laikam liels pieprasījums!!! :(

    AtbildētDzēst
  8. Ineta - tu paskatījies, ka Zaķīšu pirtiņa ir divos diskos? Es pasūtīju Muzikālās filmas - tur arī ir zaķīšu pirtiņa!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!